Polityka jakości
Polityka spółki Lasertechnika z siedzibą w Borzytuchomiu sprowadza się do prowadzenia przedsiębiorstwa w taki sposób, aby oferowane usługi dostarczane były zgodnie z ustalonymi wymaganiami dotyczącymi jakości i niezawodności oraz wymaganiami krajowych i międzynarodowych przepisów, a także prowadzenia tego zadania w sposób ciągły, przyjazny dla klientów, otoczenia, środowiska pracy i z poszanowaniem środowiska przyrodniczego.
Dla utrzymania i zwiększania satysfakcji klientów i innych stron zainteresowanych przedsiębiorstwo przyjmuje następujące cele jakościowe:
-
• oferowane i dostarczane mogą być tylko takie usługi, które będą zasługiwały na uznanie klientów poprzez efektywne spełnianie ich potrzeb i oczekiwań z uwzględnieniem obowiązujących norm i przepisów;
-
• wysoki poziom jakości usług, kompleksowa oferta usług i kultura obsługi klientów są decydujące dla utrzymania konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa jako niezawodnego dostawcy dobrych jakościowo usług.
Nasze cele jakościowe osiągamy poprzez:
-
• stosowanie, rozwijanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością w oparciu o normy ISO serii 9000:2015 i integrowanie systemu wg norm zarządzania środowiskowego oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy;
-
• nawiązywanie i doskonalenie współpracy z dostawcami i odbiorcami materiałów/wyrobów/usług;
-
• systematyczne motywowanie i rozwijanie kwalifikacji i doświadczenia personelu;
-
• komunikowanie i uświadamianie polityki i celów szczegółowych na wszystkich poziomach zarządzania i dla wszystkich funkcji;
-
• planowanie środków i działań tak, aby zapewnić nadzorowane warunki odbioru, transportu oraz przechowywania i zapobiegać jakimkolwiek niedoskonałością;
-
• identyfikowanie, planowanie i zarządzanie procesami i ich powiązaniami oraz systematyczną ocenę skuteczności i efektywności procesów włącznie z procesami ciągłego doskonalenia;
Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i uprawnień.
Szczegółowe cele dotyczące jakości są rozwijane dla wszystkich funkcji i szczebli zarządzania i w szczególności obejmują cele dotyczące procesów produkcji i cele ciągłego doskonalenia, a w ich ustalanie i wdrożenie włączony jest cały personel przedsiębiorstwa.
Właściciele Firmy są odpowiedzialni za ustanowienie i kontynuowanie polityki jakości oraz przyjmuje zobowiązanie do tworzenia warunków i wewnętrznego środowiska przedsiębiorstwa tak, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować w osiąganie celów. To zobowiązanie obejmuje również zapewnienie środków dla realizacji polityki, w tym ustanowienie, rozwój i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością i procesów nim objętych.
Decyzja dotycząca wprowadzenia niniejszej polityki została podjęta przez Współwłaścicieli Firmy.
Kontakt
Biuro: +48 59 821 15 60
Fax: +48 59 821 15 61
Technolog 1: +48 503 060 071
Technolog 2: +48 519 779 694
Kontakt auf Deutsch mit unserem Außendienstmitarbeiter: +49 163 864 9159
Adres
LASERTECHNIKA
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
ul. Dworcowa 9A
77-141 Borzytuchom
e-mail: biuro@lasertechnika.pl
NIP: 842-171-82-42
Regon: 220630357